Rodzina

Bycie dobrą mamą to najlepszy i najbardziej wymagający zawód na świecie :)

czwartek, 8 sierpnia 2013

4 rocznica ślubu :)))

Jak ten czas szybko leci... Już 4 lata jesteśmy małżeństwem :)))

Właśnie przygotowuję rocznicową obiadokolację :) KURCZAK PO TAJSKU :) Później wrzucę przepis.
Stasiowi robię ryż z sosikiem pomidorowym i kompocik.

Upał jest niesamowity, u nas już jest 36 stopni w cieniu - nigdzie nawet nie wybieramy się na spacer.

Muszę jeszcze ładnie nakryć do stołu i będzie ok. Mam nadzieję, że Staś pójdzie niedługo spać to będę miała chwilkę.

Rano jeszcze zrobiłam pranie pościeli i wywiesiłam na dworze to szybko mi wyschnie i wiaterek przewieje.

Jak będę miała chwilę to wrzucę jakieś ślubne fotki i to co naszykowałam na wieczór :)
A zapomniałam napisać, że wczoraj sama obcięłam Stasiowi włoski. Wygląda fajnie i jest mu chłodniej :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz